Κατηγορίες
Αποφράξεις Απολυμάνσεις Πειραιάς
Αποφράξεις Απολυμάνσεις Πειραιάς

Διαχείριση Κτιρίων - Εξυπηρετούμε άμεσα Πειραιά ,Κερατσίνι, Νίκαια, Κορυδαλλός, Αιγάλεω, Καλλιθέα και όλη την Αττική

Εξυπηρετούμε άμεσα Πειραιά, Νίκαια, Κορυδαλλό, Κερατσίνι, Αιγάλεω, Καλλιθέα αλλά και όλο το λεκανοπέδιο Αττικής.

 

Έχοντας υπ’ όψιν τους γρήγορους ρυθμούς & τις υποχρεώσεις που έχει ο καθένας από εμάς, γνωρίζουμε πως πολλές πολυκατοικίες αντιμετωπίζουν το πρόβλημα ανάθεσης της διαχείρισης.

Η εταιρεία Mega Service με έδρα το Κερατσίνι, ειδικεύεται στις διαχειρίσεις πολυκατοικιών και η έμπειρη ομάδα μας αναλαμβάνει με συνέπεια και επαγγελματισμό την διαχείριση των πολυκατοικιών. Στόχος μας είναι οι πελάτες μας να μένουν πάντοτε ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες που παρέχουμε.

 

Τι σημαίνει διαχείριση πολυκατοικίας ?

Διαχείριση είναι η υποχρέωση βάση κανονισμού ενός εκ των ιδιοκτητών να αναλαμβάνει εναλλάξ ετησίως την διαχειριστική φροντίδα του κτιρίου. Σε γενικές γραμμές οι αρμοδιότητες του διαχειριστή είναι: Εξόφληση όλων των λογαριασμών κοινοχρήστων δαπανών , όπως ΔΕΗ, ύδρευσης, καθαριότητας, πετρελαίου κλπ. Επίβλεψη των τακτικών (π.χ. καθαριότητα) και εκτάκτων εργασιών (π.χ. επισκευή των βλαβών) στους κοινόχρηστους χώρους και εγκαταστάσεις του κτιρίου. Κατανομή των κοινοχρήστων δαπανών και έκδοση αναλυτικού λογαριασμού για κάθε διαμέρισμα χωριστά, ανάλογα με τα χιλιοστά συμμετοχής του. Είσπραξη των οφειλών των διαμερισμάτων. Έλεγχος του αποθέματος και προμήθεια του πετρελαίου θέρμανσης κατά τους χειμερινούς μήνες. Φροντίδα για τα διοικητικά θέματα όπως προβλέπει ο κανονισμός, δηλαδή σύγκληση συνέλευσης του κτιρίου αν υπάρξει ανάγκη και τήρηση των πρακτικών της. Ο διαχειριστής πρέπει να αφιερώνει χρόνο για το κτίριο, να ακούει τις γνώμες των συγκατοίκων του αλλά να ενεργεί πάντα κατά την κρίση του και με γνώμονα το μακροπρόθεσμο συμφέρον των πολλών. Πολλές φορές προκύπτουν διαφωνίες μεταξύ των ενοίκων, ως προς την διαχείριση του κτιρίου γι΄αυτό τον λόγο πολλοί αρνούνται να αναλάβουν την διαχείριση και τις πολλές ευθύνες που προκύπτουν. Η Mega Service μπορεί να σας απαλλάξει από όλα αυτά τα προβλήματα, αναλαμβάνοντας την πλήρη διαχείριση του κτιρίου σας. Η πολύχρονη πείρα μας, η εντιμότητα που μας διακρίνει και το αξιόπιστο πρόγραμμα μηχανογράφησης που διαθέτουμε εξασφαλίζουν εγκυρότητα και ακρίβεια στον καταμερισμό των κοινοχρήστων, ο οποίος γίνεται σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία και το καταστατικό της πολυκατοικίας.

 

 

Τι παρέχει η Mega Service στη διαχείριση πολυκατοικίας :

Η διαχείριση πολυκατοικίας περιλαμβάνει:

  •  Μοίρασμα ειδοποιητηρίων ανά διαμέρισμα κοινοχρήστων δαπανών.
  •  Την είσπραξη των κοινοχρήστων δαπανών ανά διαμέρισμα.
  •  Την πληρωμή εργασιών των συνεργείων (Καθαρίστρια –ΙΚΑ –ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ, Φυσικό Αέριο κ.α.).
  •  Την έγκαιρη τέλεση των εργασιών που προβλέπεται από τα Υπουργεία. (Συντήρηση Καλοριφέρ – Απολυμάνσεις κ.τ.λ. ).
  •  Την ειδοποίηση τεχνικών για επιδιόρθωση βλαβών κοινοχρήστων μηχανημάτων κατόπιν εντολής των ιδιοκτητών.
  •  Τοποθέτηση πυροσβεστήρων για ΔΩΡΕΑΝ χρήση από τους ενοίκους για όλο το διάστημα της συνεργασίας μας.
  •  Οποιαδήποτε εργασία που θα αποβλέπει στην ομαλή λειτουργία της πολυκατοικίας κατόπιν εντολής των ιδιοκτητών.
  •  Την επικοινωνία με τους ιδιοκτήτες της πολυκατοικίας, με σκοπό την ενημέρωση τους για οτιδήποτε έκτακτο συμβεί στην πολυκατοικία (βλάβες του καλοριφέρ ή του ασανσέρ, έκτακτες φθορές κοινοχρήστων χώρων κ.τ.λ.).
  •  ΔΩΡΕΑΝ Ασφάλεια Αστικής ευθύνης των κοινοχρήστων χώρων.
  •  Διατήρηση και τακτοποίηση αρχείου της πολυκατοικίας με όλα τα έξοδα, τα παραστατικά και τις Συγκεντρωτικές Καταστάσεις της οικονομικής διαχείρισης.
  •  Έκδοση βεβαίωσης για φορολογική χρήση για κάθε ένοικο.
  •  Τακτική παρακολούθηση στάθμης πετρελαίου και έγκαιρη ενημέρωση για προγραμματισμό παραγγελίας με απαραίτητη παρουσία ιδιοκτήτη κατά την παραλαβή.
  •  Σε περίπτωση αυτόνομης θέρμανσης, καταγραφή ωρομετρητών ή θερμιδομετρητών και διατήρηση αρχείου.
  •  Ενημέρωση της πολυκατοικίας για βασικά θέματα με ανάρτηση Ανακοινώσεων καθώς και ετήσια γενική συνέλευση όπως ορίζει της εκάστοτε πολυκατοικίας.
  •  Βιβλίο πρακτικών γενικών συνελεύσεων σε περίπτωση που δεν τηρούσε πριν η πολυκατοικία.

 

 

 

Τρόποι αποπληρωμής των κοινοχρήστων :
  •  Στην προγραμματισμένη ημερομηνία και ώρα της γενική είσπραξης των κοινοχρήστων η οποία θα ανακοινώνεται κάθε μήνα στην συγκεντρωτική κατάσταση και τα Ειδοποιητήρια.
  •  Με κατάθεση σε τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας, δίνοντας την ένδειξη του διαμερίσματος και την διεύθυνση σας.
  • Κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης, την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί ο ένοικος του διαμερίσματος.
  • Στα γραφεία της εταιρείας μας που βρίσκονται επί της οδού Κωνσταντινουπόλεως 69 & Λ.Σαλαμίνος 71,Κερατσίνι καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 08,00π.μ-20,00μ.μ και Σάββατα 08,00-14,00.

 

 

Συχνές ερωτήσεις

 

1. Τι χρειάζεστε για να ξεκινήσει η συνεργασία μας ?

Για την έναρξη θα χρειαστούμε την έγκριση των ιδιοκτητών(άνω του 51%) με απόφαση της γενικής συνέλευσης.

 

 

2. Είναι υποχρεωτικό να παραδώσουμε αποθεματικό;

Ναι. Για να μπορούμε να εξοφλούμε και να ανταποκριθούμε στα μηνιαία έξοδα καθώς και σε κάποια έκτακτη δαπάνη που μπορεί να προκύψει στην πολυκατοικία, το αποθεματικό είναι απαραίτητο για τα λειτουργικά έξοδα της πολυκατοικίας.

 

 

3. Γιατί η εταιρεία δεν παραλαμβάνει πετρέλαιο και πρέπει να είναι κάποιος εκ των ιδιοκτητών?

Για λόγους ευθιξίας και αξιοπιστίας μεταξύ της εταιρείας και των ιδιοκτητών

 

 

4. Τι γίνεται όταν υπάρχουν οφειλές κοινοχρήστων και δεν αποπληρώνονται;

Οι οφειλέτες ενημερώνονται κάθε μήνα τηλεφωνικώς καθώς και με γραπτές ενημερωτικές επιστολές . Σε περίπτωση που υπάρχουν ενοικιαστές και αγνοούν την ενημέρωση της εταιρείας ενημερώνονται οι ιδιοκτήτες τους. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ανταπόκριση από τις δύο πλευρές ενημερώνεται η πολυκατοικία με γενική συνέλευση και αποφασίζουν οι ιδιοκτήτες για το πώς θέλουν να κινηθούν.

 

 

5. Η εταιρεία παρέχει νομική κάλυψη;

Η εταιρεία διαθέτει νομικούς συμβούλους που είναι σε ετοιμότητα να ανταποκριθούν αλλά αυτό δεν είναι δεσμευτικό αν η πολυκατοικία διαθέτει ή επιθυμεί δικούς της.

 

 

6. Με την ανάθεση της διαχείρισης στην Μega Service είμαστε υποχρεωμένοι να αλλάξουμε τα συνεργεία(καθαρισμού,καυστήρα κτλ) που έχουμε και είμαστε ευχαριστημένοι?

Η εταιρεία Mega Service παρά το γεγονός ότι διαθέτει συνεργεία καθαρισμού και τεχνική κάλυψη σε υδραυλικούς ,ηλεκτρολόγους ,συντηρήσεις καυστήρων κτλ δεν υποχρεώνει την αλλαγή των συνεργείων που έχετε αλλά επιβάλλει να υπάρχουν θεωρημένες νόμιμες αποδείξεις από όλα τα συνεργεία.

 

 

7. Γιατί να επιλέξω τη Mega Service για την διαχείριση της πολυκατοικίας.

Υπάρχουν πολλές εταιρείες που κάνουν διαχειρίσεις πολυκατοικιών. Τα κριτήρια που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος για να επιλέξει σωστά είναι:

  •  Το κόστος: Η Mega Service φροντίζει να έχει πάντα ανταγωνιστικές τιμές προσφέροντας υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.
  •  H μηχανογράφηση: Η εταιρεία μας έχει στη διάθεσή της τα πιο σύγχρονα μηχανογραφημένα συστήματα για να μπορεί να κάνει αποτελεσματικά και γρήγορα κάθε εργασία που θα της ανατεθεί.
  •  Οι πελάτες: Οι ευχαριστημένοι πελάτες μας που μας εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια αποτελούν βιτρίνα της δουλειάς μας.
  •  Η άμεση ανταπόκριση στα προβλήματα που προκύπτουν, η εντιμότητα και η διασφάλιση των χρημάτων σας καθώς βρισκόμαστε στον χώρο σχεδόν 20χρόνια.
  •  Υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών στην καλύτερη τιμή
  •  Άμεση ανταπόκριση σε όποιο λειτουργικό πρόβλημα προκύψει στην πολυκατοικία εφόσον διαθέτουμε τεχνική κάλυψη για αποφράξεις, υδραυλικούς ,ηλεκτρολόγους , συντηρητές καυστήρων κτλ.
  •  Πολυετής εμπειρία
  •  Προσωπική επαφή με τον πελάτη

Δεν υπάρχουν προϊόντα σε αυτή την κατηγορία.

Διαχείριση, Κτιρίων